dijous, 3 de juliol del 2014

TomTom Runner Cardio GPS Watch

NO RECOMANAT
Desprès d'uns quants mesos, i comparat amb el Fenix 2, he de dir que, pel que fa a la lectura de pulsacions, és un veritable fracàs. Falla moltíssim.

A banda, si teniu la desgràcia de que us caigui al terra des de 30 cm. i es trenca el vidre, prepareu 95 €...


Fins ara, totes les medicions d'entrenament les feia amb Google Earth. El sistema consistia en recordar el trajecte i reproduir-lo després. Això funcionava raonablement bé quan tenia com a referents els punts kilomètrics de la carretera o edificis singulars. Però, per muntanya, la cosa no és tan fàcil.

Per fer-ho més divertit, la banda pectoral del pulsòmetre que tenia fins ara –obligatori en els entrenaments- tenia la virtut de relliscar quan estava suat.

Per tant:
Volia algun estri que em generés els tracks del recorregut i volia un pulsòmetre sense banda pectoral i, sobre tot, ni volia cap smartphone ni considerava una operació d’augment de pits per evitar que em rellisqués la banda.

Resultat: TomTom Runner Cardio... i estic (estava) encantat.

Es va carregar, el primer dia, en uns 45 minuts. La resta dels dies, sols amb el temps de bolcatge de les dades a l’ordinador ja n’hi ha prou. Disgustos? uns quants, però per la falta de coneixement de l’aparell. El primer dia no sabia com aturar-ho i em va registrar tant l’entrenament com el viatge de tornada incloent la maniobra d’aparcament. El segon dia em vaig confondre i en lloc d’activar els Kilòmetres vaig activar les calories. Estava desconcertat perquè el meu passeig marítim de 6 Km (anada i tornada) s’havia convertit en 4,6. M’estranyava aquesta notació en decàmetres (460) fins que vaig comprovar que eren calories...

Imagino que amb el temps l’aniré controlant...

No parlaré de les seves virtuts perquè són moltes (i les que no sabré aprofitar) i sols em limitaré a comentar alguns aspectes que no queden gaire clars en la propaganda.

  • Permet generar directament kml. Sols cal programar la primera vegada els formats de sortida.
  • Es pot nedar amb ell.
  • No indica la coordenada GPS. Saps on has estat quan ho bolques al PC
  • L’activació de la llum és molt sensible.
  • La connexió al PC és immediata però fa una mica de por separar el cable del rellotge. Imagino que amb pràctica ho  superaré.
  • Encara no he aconseguit separar-ho de la cadena.
  • Es bastant hortera (no m’atreveixo a fer-ho servir com a rellotge “normal”)



Preu: 269 € (222,3 perquè ho vaig comprar el dia sense IVA del Media Market)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada