diumenge, 21 d’abril del 2013

CURSA nº 5 Cursa de bombers 2013 10K

Cursa de bombers 2013 10K

Incomparablement millor organitzada que moltes altres.

A destacar:
  • Calaixos inicials: Prou amples per separar els temps.
  • Marcatge de distància: Cada 0,5 km. Els Km sencers amb un pirulí vermell enorme. Els de 500 metres amb una pancarta ben visible
  • Dos punts d'avituallament: 
Km. 4 Urgell entre Floridablanca i Granvia
Km. 8: al enfilar la Ronda de Sant Pere un cop superat l'Arc del Triomf.
Personalment em sobren i em molesten tot i que cada vegada el personal és més responsable i no llença les ampolles al bell mig.En qualsevol cas molta gent fa us i suposo que s'ha de destacar.
  • Desnivell: Molt suau però no inexistent. Sols des de Colón fins Floridablanca pel Paral·lel. La baixada final en Laietana s'agraeix
  • Control de pas: Als 2.5, als 5 i als 7.5
  • Web: En menys d'un hora ja estaven disponibles. La recerca presenta molts paràmetres i és molt fàcil.
  • Dorsal integrat en la samarreta: Un encert, tot i que la samarreta era bastant lletja. Sembla ser que és de material reciclat.
  • Túnel de música final: En el tram final de Laietana un petit tunel amb música engrescadora. (podria ser més llarg)
  • Ull de falcó: La gent s'ha animat molt, però no veig cap resultat en la pàgina web. Imagino que serà pels que s'apuntin al Nike+
  • Sistema de polseres: Com a mínim, en la primera ona, s'ha respectat escrupulosament l'accés als calaixos.
  • Avituallament final: Molt bé, fins i tot perfecte. Havies de continuar caminant i pujar tot el Passeig Picasso. D'aquesta forma, no et paraves de cop, no molestaves als que encara no han arribat a meta i quan reculls la bossa no hi ha cues.
Negatiu (però poc):
Es curiós que tot i la separació dels calaixos, com sempre, es produeixen aglomeracions. Jo estava en el sub 50 i vaig tenir que fer "cua".
No han donat informació prèvia dels colors assignats als calaixos. Va bé per veure si estàs envoltat del teu "grup" o estàs fora.

RECORREGUT
El recorregut força agradable. Un minut de silenci en homenatge a Boston, i tot seguit un ambient que et treu els dubtes de que cony fas aquí. T'entren totes les ganes i et sembla impossible haver dubtat. Sortida !! El primer Km d'escalfament et deixa als peus de l'estatua de Colón. El Km 2, envoltat de teatres es fa en un plis. Quan arribes al 3 ja estàs girant per Floridablanca. Com sempre, els girs són una mica confusos. Aquí vaig perdre la meva referència (que vaig recuperar en Laietana). El km 4, amb l'avituallament i l'entrada a Gran Via es supera fàcilment. Ara vé la part més dura, però un repàs mental dels carrers que vas creuant et deixa de cop i sobte a Marina. Ja estem en el Km 7. En Ausias Marc et preguntes que fas aquí pero al girar per Sant Joan i veure l'Arc del Triomf tot hom s'anima (i fins i tot aplaudeixen). S'enfila la Ronda de Sant Pere que, sorprenentment no fa pujada. Arribes a Urquinaona, procures no matar-te al girar per Laietana i txan! veus tota una marea de samarretes blaves salpicades de taronja. Això ja està fet. A banda recupero la meva referència però em comença a superar. Veig que no li puc seguir el ritme i em fa llàstima imaginar que empitjoraré la marca de 48:52 de l'any passat. No fa tanta baixada com sembla. Ups. La torno a trobar i veig que està desfallint una mica. Intento ajudar-la i fins i tot li vaig obrin camí baixant el meu ritme. Encara estaré en forma!. Girem juntets per Marquès d'Argentera i la vista de la meta em revifa. Ho lamento però s'em disparen les cames. Línia de meta en 48:07 Marca millorada però 7 punyeteros segons que no em permeten canviar de calaix de sortida.... Grrr.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada