diumenge, 28 d’abril del 2013

CURSA nº 6 IVa Cursa Nocturna Ciutat de L'Hospitalet 10K 2013


Característiques:

  • Participació: aprox. 6.000 participants
  • Temps: Terra mullat (acabava de ploure). Fred inicial.
  • Calaixos inicials: Quatre calaixos, però que al retirar les cintes perden tot el sentit.Barrejats 5Km i 10Km
  • Marcatge de distància: Cada Km.
  • Avituallament: 1 als 5Km. Sense excessius problemes d'ampolles pel terra com a mínim als 23'
  • Desnivell: Inexistent. 
  • Control de pas: Als 5
  • Web: http://www.cursanocturnalh.cat/ En la pàgina oficial sols els primers classificats. En dues hores disponibles en http://resultats.championchip.cat/resultats/cursa-nocturna-l-hospitalet-10k-2013
  • Dorsal: Habitual sistema de imperdibles amb retallable per guaradarroba i fideuà.
  • Sistema de polseres: No. Un ho portava però pot ser era una promesa.
  • Avituallament final: Espai considerable fins al lliurament de xips. Aigua, Coca-cola i cua enorme per la Fideuà.
  • Bossa: Vals descompte, samarreta -bastant maca- i dorsal. Lliurament molt correcte a Gran Via 2

A destacar: Sense aglomeracions en la sortida -si més no pels del segon calaix-

Negatiu:
Al treure la cinta de separació dels calaixos, es produeix una invasió dels participants dels calaixos inferiors. Pot ser seria convenient treure les cintes quan la cursa ja ha començat pel calaix anterior.
Aglomeracions a l'arribada.
Paisatge urbà lleig a matar.
Espavilats que retallen sense respectar el traçat (a qui volen enganyar?)

RECORREGUT

Fred i pluja al començament. Tothom resguardat dins l'estació dels ferrocarrils. Sense cap mena d'escalfament ens plantem als calaixos 5 minuts abans de les 21:00.

Porto un dorsal que no és el meu i estic en el segon calaix quan em pertocaria el quart. Tot hi haver pagat 3 euros pel canvi de titular (no vaig arribar a temps a apuntar-me perquè pensava que era de 5km) no canvien el dorsal.

Sortim. No hi ha aglomeracions i -com era d'esperar- em superen per totes les bandes. Tranquil·litat. Entre el terra mullat i els avançaments arribo a la conclusió -sols en 30 segons- que si faig menys d'una hora estarà força bé. Als 2 Km encara no he trobat cap referent per enganxar-me. Em passa un senyor bastant gran, baixet, grassonet i amb proteccions als genolls. I si abandono? Creuem la Gran Via i entrem en l'Avinguda del Carrilet. Trobo una noia amb un ritme semblant, pot ser una mica fort. Doncs sí que puc! Continuem junts fins al Km 4. En el Km 4 no m'agrada la seva respiració i veig que ara es ella qui es recolza  Dubto entre separar-me perquè pateixi menys. En un gir la perdo. Km 5. Trist moment de mirar el rellotge: 23' 30" Esperava 30 o 32!! Es un molt bon ritme però no crec que el pugui aguantar -no per cansament sinó per temps-. Km 7 Torno a trobar al meu referent. La seva respiració continua igual. Igual que en la cursa de bombers intento ajudar-la ja que veig que la seva respiració no implica que no pugui. I novament, com el la cursa de bombers, començo a dubtar si puc seguir el seu ritme. Sí, sí que puc. Passem el km 9. Això està fet. Arribem a Gran Via i no se sí jo pujo el ritme o ella el baixa. No puc mantenir el mateix ritme i ja es veu la meta. Un corredor li comenta a un company: "Ànim, que podem entrar en 46" Què? 46? Doncs sí, veig el marcador i està per sota de 46. Sprint final. Copejo lleument a una noia al avançar -disculpes acceptades- i passo per meta amb 46'47" de la general. Força bé. El temps real ha de ser menor: Ho comprovo en la web i m'he quedat en 46'26" la qual cosa implica un canvi de calaix en bombers i haver quedat en el primer terç de la meva categoria. No m'ho crec ni jo. L'any vinent s'ha de repetir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada