dimarts, 12 de febrer del 2013

Història de Lluci. L'home que es va convertir en ruc de Llucià de Samòsata

Història de Lluci. L'home que es va convertir en ruc.
Títol original: Λούκιος ἢ ὄνος
En torn 160/180 d.C.
Introducció, traducció i notes: Jaume Almirall Sardà.
L'esparver clàssic, 52
Primera edició: Juliol 2004
ISBN: 84-7871-184-8
117 pàgines

6. "Al moment, jo que li faig, tot prenent des d'allà:- Bella Palestra, amb quin ritme que remenes i balanceges alhora el cul i l'olla. Sento als ronyons un mòrbid pessigolleig. Feliç qui pogués sucar-hi"

45. "Ara bé, a conseqüència de l'enrenou i la gran cridadissa que tots plegats fan al carreró, impertinent com soc i xafarder insallodable, em vénen ganes de saber qui són els que criden, i trec el cap per la finestra per guaitar allà baix."

52. "I precissament una dona que havia estat sentenciada a les feres, la introdueixen al meu estatge i li ordenaven que se m'acostés i que m'acariciés."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada